جشنواره، ضرورتی برای پویایی رادیو

چاپ
ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

گوینده و نویسنده رادیو، این رسانه را نزدیک ترین، گرم ترین و صمیمی ترین رسانه دانست و گفت: برگزاری جشنواره های صدا می تواند پویایی و حرکت رو به رشدی را در رادیو به دنبال داشته باشد.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی چهاردهمین جشنواره بین‌المللی رادیو و ششمین اجلاس جهانی صدا، فرزان خانجانی افشار افزود: ضرورت برگزاری جشنواره هایی همچون جشنواره بین المللی رادیو، یک جریان حیاتی برای پویایی و رشد و ایجاد ارتباط و تنگاتنگ مخاطب با رسانه است.
وی ادامه داد: رادیو رسانه گرمی است که نسل های مختلف با آن خاطره دارند و باید گفت رادیو گرم ترین و تاثیرگذارترین رسانه ای است که در توده ها و لایه های اجتماعی تاثیرگذاراست.
خانجانی افشار با اشاره به کم لطفی به رادیو گفت: رادیو از بدو کار آنطور که باید و شاید حمایت نشده است اما در طول این سالها رادیویی ها دستمزد خود را از مردم گرفته اند.
این سردبیر و گوینده رادیو و کارگردان تئاتر در پایان، میلاد 79 سالگی رادیو را تبریک گفت و عنوان کرد: بزرگداشت و تولد رادیو را نه تنها به اهالی رادیو بلکه باید به مردمی تبریک گفت که سالیان سال است در کنار رادیویی ها هستند پس من نیز بهترین ها را برای مردم سرزمینم آرزو دارم.
چهاردهمین جشنواره بین‌المللی رادیو و ششمین اجلاس جهانی صدا 2 تا 4 اردیبهشت در تهران برگزار می شود.