ورود برنامه های رادیو ورزش به مرحله نیمه نهایی جشنواره

چاپ
ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مدیر رادیو ورزش گفت : در بین برنامه‌های رادیویی راه‌یافته به چهاردهمین جشنواره بین‌المللی رادیو، سه برنامه از رادیو ورزش به مرحله نیمه نهایی رسیده است.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی چهاردهمین جشنواره بین‌المللی رادیو، غلامرضا میرحسینی افزود: هر نوع تعاملی می‌تواند تأثیراتی مثبت در پیشبرد اهداف رادیو داشته باشد. رسانه‌های امروز دیگر منزوی، انحصاری و فردی نیستند و رویکرد تعاملی در این بخش به ارتقای رادیو کمک می‌کند.
وی ادامه داد: این اتفاق در حوزه رادیو نمود بیشتری دارد، چراکه رادیو رسانه‌ای جاری، رسانه زندگی و رسانه اندیشه و تفکر است. اگر تعامل مطلوبی بین بخش‌های مختلف داخل و خارج از کشور برقرار باشد، به غنای این رسانه از نظر ساختار و فرم کمک شایانی خواهد کرد.
میرحسینی گفت: برنامه‌سازان رادیو با شرکت در جشنواره‌ها با گونه‌های مختلف برنامه‌سازی بیشتر آشنا می‌شوند و بهتر می‌توانند نیازهای مختلف مخاطب را متناسب با وضعیت روز شناسایی و در جهت رفع آن تلاش کنند و برای سؤالات مطرح شده پاسخ‌های مناسبی بیابند.
او درباره استقبال برنامه‌سازان خارجی از چهاردهمین جشنواره بین‌المللی رادیو گفت: خوشبختانه استقبال خوبی از جشنواره شده و ما با توجه به وقفه پیش آمده در سال‌های گذشته، امیدواریم این دوره زمینه معرفی بهتر جشنواره را برای دوره‌های آینده فراهم کند و از طریق اتحادیه رادیو- تلویزیون‌های آسیا (ای بی یو) و سایر نهادها، ارتباطات گسترده و عمیق‌تری برقرار شود.
مدیر رادیو ورزش افزود: در بین برنامه‌های رادیویی راه‌یافته به جشنواره، نام برنامه‌های بسیار خوب و پرمخاطبی به چشم می‌خورد و از رادیو ورزش نیز سه برنامه به مرحله نیمه نهایی رسیده است که امیدواریم در بخش نهایی هم نظر داوران را جلب کند.