جشنواره چهاردهم رادیو بخش ویژه ای برای مخاطبان در نظر گرفته است / تجلیل از ۸ برگزیده

چاپ

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 

به گزارش روابط عمومی معاونت صدا حمید رضا افتخاری مسئول بخش مردمی کمیته داوری جشنواره چهاردهم رادیو با بیان اینکه بخش ویژه‌ای برای مخاطبان رادیویی در نظر گرفته‌ایم ،گفت: سابقه جشنواره‌های گذشته نشان می‌دهد، که این ظرفیت در بین مخاطبان رادیو برای امر برنامه‌سازی وجود دارد. 

افتخاری با بیان اینکه مخاطبان در ۴ بخش می‌توانند برای رادیو برنامه بسازند ،تصریح کرد: ۳ بخش برنامه رادیویی شامل گزارش ، برنامه کوتاه و اثر خلاقانه است همچنین علاقمندان می‌توانند قطعه‌ای موسیقی بسازند و در این رقابت خودرا محک بزنند.
وی ادامه داد: گزارش و برنامه کوتاه حدکثر ۸ دقیقه و اثر خلاقانه و موسیقی ۴ دقیقه است.که پس از داوری آثار راه یافته در بخش نهایی ،صاحبان اثر به جشنواره رادیو دعوت می‌شوند.
مسئول بخش مردمی کمیته داوری جشنواره چهاردهم رادیو با اشاره به جوایز برندگان بخش مخاطبان خاطر نشان کرد: در هر بخش ۲ نفر به عنوان برنده معرفی می‌شوند که می توان گفت این بخش ۸ برنده و ۸ جایزه خواهد داشت.که به نفرات برتر جایزه ۳ میلیون تومانی و نفرات منتخب جایزه دومیلیونی دریافت خواهند نمود.ضمن اینکه آثار برگزیده از شبکه‌های رادیویی پخش می‌شود.
افتخاری تصریح کرد: علاقمندان تا سوم اسفندماه سالجاری از طریق سایت جشنواره به نشانی http://www.radiofestival.ir می توانند آثار خود را ارسال کنند.